Dostava

E-klik.hr ne izvršava uslugu dostave već za nas uslugu pružaju vanjski suradnici. Usluge dostave ugovaraju se s prodajnim osobljem prilikom zaključivanja kupnje i vrijede u skladu s uvjetima prodaje u Evijan j.d.o.o. Dostava se vrši za cijelo područje Hrvatske, uključivo i otoke.

S namjerom potpune transparentnosti za krajnjeg kupca, omogućili smo izračun troškova dostave na stranici narudžbe. Taj je izračun točan jedino ako kupac unese točne i precizne tražene podatke. U suprotonome je moguće odstupanje troškova dostave koje će biti prikazano u ponudi i poslano kupcu.

Ako su kupljeni proizvodi od različitih dobavljača onda je moguće kako će kupac primiti proizvode u različitom vremenskom razdoblju, a dostava će biti naplaćane samo jednom kao da su proizvodi stigli odjednom. Naručeni proizvodi će biti dostavljeni do maksimalno 14 dana. Predviđen datum dostave na webshopu je informativnog karaktera i nije uvijek točan te ovisi od dobavljivosti naručenog artikla.


Napomena:
Dostava ne podrazumijeva montažu i ugradnju naručenih artikala. Prilikom dostave robe kupac je dužan pregledati robu, te provjeriti da li je roba isporučena bez fizičkih oštećenja, te se potpisom dostavnice kupac odriče naknadnih reklamacija po ovoj osnovi. Kupac nije dužan preuzeti robu sa fizičkim oštećenjem. U slučaju skrivenih oštećenja (unutar aparata, vanjska oštećenja ispod ambalaže…) kupac je dužan sačuvati originalnu ambalažu radi provjere iste, na dijelu nastalog fizičkog oštećenja. Ako se ustanovi da je ambalaža oštećena na dijelu gdje je oštećeni aparat, reklamacija neće biti uvažena, jer se je oštećenje trebalo uočiti prilikom preuzimanja robe. Prilikom preuzimanja robe kupac je obvezan provjeriti broj paketa te eventualna oštećenja. Ako se ustanovi da neki proizvodi nedostaju ili su oštećeni potrebno je to naznačiti na dostavnici dostavne službe prilikom preuzimanja. Proizvodi koji nedostaju naknadno će se dostaviti bez naknade u najkraćem mogućem roku. Isto vrijedi i ako se kupcu dostavio oštećen proizvod.
VAŽNO
Ako proizvod koji kupac naruči sadrži granit, siligranit, staklo, kamen ili sličan lomljiv materijal, OBAVEZAN JE OTVORITI ambalažu proizvoda i uvjeriti se da proizvod nije polupan / potrgan / razbijen / oštećen. Kupac ima pravo i dužnost provjeriti proizvod prije samog preuzimanja (bilo da se radi o vlastitom preuzimanju proizvoda na skladištu ili dostavi). Ako kupac primjeti da je proizvod oštećen, on mora odbiti prihvat takvog proizvod i ne potpisuje dokument o preuzimanju proizvoda. Upozoravamo da se lošom manipulacijom u transportu proizvod može razbiti, a da sama ambalaža ostane neoštećena. Izgled neoštećene ambalaže nije garancija da je dostavljen neoštećen proizvod. Ako kupac potpiše preuzimanje robe bez primjedbi, a oštećenje nakndano uoči, dostavne službe neće preuzeti odgovornost za oštećenja i svaku takvu reklamaciju za naknadno utvrđena oštećenja oni odbacuju kao neosnovanu!
Ako kupac pošiljku ne prihvati jer je utvrdio oštećenje (ne potpiše prihvat pošiljke), potrebno nas je odmah kontaktirati i mi ćemo kupcu osigurati novi proizvod u najbržem mogućem roku!

VRIJEME ISPORUKE

E-klik.hr je online web trgovina bez lagera/skladišta te se bazira na dropshipping metodi.  Dropshipping je maloprodajna metoda u kojoj dućan/prodavač ne posjeduje fizičku robu koju prodaje. Umjesto toga, kada takav dućan proda robu krajnjem kupcu, dućan je mora kupiti od dobavljača/proizvođača koji je direktno šalje krajnjem kupcu. Kao rezultat toga, dućan/prodavač nikada ne vidi niti upravlja tom robom. Stoga smo uz svaki artikl stavili oznaku prosječne isporučivosti u radnim danima, računate od dana primitka uplate. Postoji standardna devijacija te se ta brojka ne može uzimati kao stvarni i postojani broj dana isporuke artikla. Za svaku narudžbu, prije njene naplate, ćemo vam javiti približan broj radnih dana isporuke te vam tako omogućiti promjenu vaše narudžbe odnosno odustajanje od iste, ako vam rok isporuke ne odgovara.